eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPFRe: DPF
  • Data: 2015-03-20 13:04:28
    Temat: Re: DPF
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-03-20 o 12:50, Myjk pisze:
    > Fri, 20 Mar 2015 12:24:29 +0100, Marvin
    >
    >> Już nawet po tym fragmencie można dojść do wniosku ze coś jest nie tak.
    >> Wypalanie dzieje się za często.
    >
    > Interwał 150km przy jeździe po mieście, to całkiem sensowna wartość. Co 100
    > i 50 tylko w przypadku gdy jeździ się wyjątkowo krótkie odcinki.

    Mieszkam prawie bezpośrednio przy DK i jeżdżę 15-40km odcinki z
    prędkościami 100-120/h. Rzadko krótkie trasy "po wsi".
    >
    >> Trzeba więc zadać sobie pytanie (i poczytać w sieci) na podstawie jakich
    >> sygnałów (czujników) jest inicjowane wypalanie. I następnie przyjrzeć
    >> się tym elementom.
    >
    > Wypalanie jest inicjowane na podstawie różnicy ciśnień na czujnikach przed
    > i za filtrem DPF. I to jak widać działa dobrze. Przyczyny ew. nadmiernego
    > zapełnienia filtra (a więc kopcenia) należy szukać pod maską. W lejących
    > wtryskach, zamulonym dolocie, zaczynającej powoli rzygać olejem turbiny,
    > względnie IC.
    >
    No właśnie tu jest problem, bo skoro filtr wypala się przy zapełnieniu
    6% no to raczej nie jest zapchany...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: