eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 20 Mar 2015 13:04:28 +0100
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <meh017$e82$1@speranza.aioe.org> <16mfrbxjaxim6$.dlg@myjk.org>
    In-Reply-To: <16mfrbxjaxim6$.dlg@myjk.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <550c0ccd$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1426853069 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8376 213.92.229.127:57200
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558036
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-20 o 12:50, Myjk pisze:
    > Fri, 20 Mar 2015 12:24:29 +0100, Marvin
    >
    >> Już nawet po tym fragmencie można dojść do wniosku ze coś jest nie tak.
    >> Wypalanie dzieje się za często.
    >
    > Interwał 150km przy jeździe po mieście, to całkiem sensowna wartość. Co 100
    > i 50 tylko w przypadku gdy jeździ się wyjątkowo krótkie odcinki.

    Mieszkam prawie bezpośrednio przy DK i jeżdżę 15-40km odcinki z
    prędkościami 100-120/h. Rzadko krótkie trasy "po wsi".
    >
    >> Trzeba więc zadać sobie pytanie (i poczytać w sieci) na podstawie jakich
    >> sygnałów (czujników) jest inicjowane wypalanie. I następnie przyjrzeć
    >> się tym elementom.
    >
    > Wypalanie jest inicjowane na podstawie różnicy ciśnień na czujnikach przed
    > i za filtrem DPF. I to jak widać działa dobrze. Przyczyny ew. nadmiernego
    > zapełnienia filtra (a więc kopcenia) należy szukać pod maską. W lejących
    > wtryskach, zamulonym dolocie, zaczynającej powoli rzygać olejem turbiny,
    > względnie IC.
    >
    No właśnie tu jest problem, bo skoro filtr wypala się przy zapełnieniu
    6% no to raczej nie jest zapchany...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: