    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jestem pelen podziwu
    Date: Wed, 02 Jan 2013 19:10:34 +0100

    Powitanko,

    Coz takiego budzi moj podziw? Ano, dokonalem sekcji programatora pralki.
    Ooo jap*: krzywki, koleczka, styki, sprezynki, zapadki, silniczek.
    Czy ktos moze mnie oswiecic, czemu takich rzeczy nie robi sie na procku
    jak Pan Bog przykazal? Toz to nawet procka nie trzeba, jakiegos EPROMa
    pogonic wolnym taktem.
    Wiem, ma sie zepsuc. No dobra, ale koszt produkcji takiego
    elektromechanicznego programatora to pewnie 2 rzedy wielkosci wiecej niz
    PCB z prockiem. Pralka z 1998r, wtedy nie tylko byla juz
    elektrycznosc;-), ale i EPROMy byly i procki (choc nie pamietam od kiedy
    z flashem na pokladzie).
    Szczesliwego Nowego Ro(c)ku:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa