  • Data: 2013-01-02 19:33:02
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coz takiego budzi moj podziw? Ano, dokonalem sekcji programatora pralki.
    > Ooo jap*: krzywki, koleczka, styki, sprezynki, zapadki, silniczek.
    > Czy ktos moze mnie oswiecic, czemu takich rzeczy nie robi sie na procku
    > jak Pan Bog przykazal? Toz to nawet procka nie trzeba, jakiegos EPROMa
    > pogonic wolnym taktem.
    > Wiem, ma sie zepsuc. No dobra, ale koszt produkcji takiego
    > elektromechanicznego programatora to pewnie 2 rzedy wielkosci wiecej niz
    > PCB z prockiem. Pralka z 1998r, wtedy nie tylko byla juz

    Jeszcze nie tak dawno pracowałem w fabryce, która robiła wspaniałe,
    pasujące na szynę DIN, regulowane, dostosowane do 3 i 4 przewodów i z
    innymi bajerami - elektromechaniczne automaty automaty schodowe (do
    gaszenia światła - żeby nie było niejasności).

    Dla konserwatywnego niemieckiego klienta.
    --
    Grzexs