  • Data: 2013-01-02 20:31:08
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór

    Użytkownik "mkonst" <m...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:50e488f8$0$1301$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pomysł miał rewelacyjną skuteczność, do tej pory się zastanawiam
    > dlaczego nie montoano ich fabrycznie. Wszystkie Polarowskie pralki w
    > rodzinie dostawały na dobry początek stycznik w obwodzie grzałki i
    > rzeczywiście kończyły żywot jak bęben przegnił na wylot.
    > Programatory nadal były sprawne. Miałem jeden przypadek, że poległ
    > silniczek napędzający programator.
    [...]

    Przepraszam, ale chyba popełniłeś "palcówkę" ;-). Otóż, jak żyję, to
    nie słyszałem, aby w pralkach przegnił bęben. Przecież to była
    kapitalnej jakości nierdzewka, surowiec o znaczeniu niemalże
    strategicznym ;-) Gniły, a i owszem, kotły - zewnętrzne, nieruchome
    osłony bębna, zawieszone na amortyzatorach.

    BTW - brak styczników / przekaźników tłumaczono, w zależności od
    "etapu reform" ;-> a to brakiem podzespołów, a to względami
    ekonomicznymi, a to w końcu - ogólnym "tryndem" ;-/

    Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski