  • Data: 2013-01-02 20:43:14
    Temat: Re: Jestem pelen podziwu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > A jak sie flash rozprogramuje ? :-P
    >
    > A S202 tez juz byly ? :-)
    > Bo procek to jadro systemu, ale pamietaj ze potrzebujesz:
    > -przekazniki/triaki do sterowania urzadzeniami ... w tym indukcyjnymi,
    > i nie powinny sie zepsuc.
    > -cos do zadawania wlasciwego programu ... klawiatura numeryczna ? Oby
    > nie bylo "zbyt trudne w obsludze" dla przecietnej pani domu :-)
    > enkoder absolutny ?
    > -jakis wskaznik postepu by sie przydal,
    > -zasilacz,
    > -trzeba to wszystko zmontowac gdzies - plytka itp.
> [...]

    No to w tej mojej, co ja pół roku temu kupiłem (produkcja polska), jest
    pokręcany przełącznik 16-pozycyjny do wyboru programu, drugi kilkupozycyjny
    do wyboru prędkości wirowania i cztery przyciski. Jest wyświetlacz cyfrowy
    LED, który robi za "wskaźnik postępu" (nie że taka zaawansowana elektronika
    wskazuje na postęp, tylko po prostu widać na nim ile minut zostało do końca
    prania). Na przerwy w zasilaniu jest odporne -- wznawia pranie, gdzie się
    skończyło. Droższe od mechanicznego na pewno nie było.

    --
    Jarek