    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Date: Sun, 20 Oct 2013 20:55:58 +0200

    news:wsfw5rhgmgfr$.pw20l940tm5w.dlg@40tude.net...

    > Ogloszenie! Wskazuje na zamiar wykonywania czynnosci w sposob
    > czestotliwy.
    >
    > Z tym jak widac sie zgadzamy, ale prawde mowiac to mnie jedno
    > zaskoczylo - wystawia ktos zdjecia w jakims portalu sprzedazowym, a
    > nuz jakis redaktor obejrzy, polubi, kupi ... a urzad juz chce
    > dzialalnosc rejestrowac.
    > J.

    Nie, nie!
    Za zamiary to się jeszcze nie odpowiada przed US.
    To chodzi o to, że US wie i analizuje.
    Np. stan majątkowy (akty notarialne), PCC (jakie auto kupił),
    VAT-24 (też auto), On, rodzina Jego, ecetera.
    A potem - FB, NK, nr tel, gg, nr konta bankowego, czasem donos,
    Nie każdy donos powoduje najazd skarbówki.
    Ale każdy jest analizowany i konfrontowany z innymi wiadomościami.
    Przyzwolenie jest - kryzys i pusta kasa państwa.
    g.