  • Data: 2013-10-20 21:22:33
    Temat: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Grzegorz napisał:

    > Za zamiary to się jeszcze nie odpowiada przed US.

    A właśnie, że się odpowiada -- ot, taka niespodzianka! Przy kupnie
    i sprzedaży działek budowlanych, podatek VAT płaci się lub nie,
    w zależności od tego, czy nabywca kupił grunt "z zamiarem" dalszej
    odsprzedaży. Tak to właśnie jest ujęte w przepisach. Znam takiego,
    co kilka lat się o to sądził. To znaczy US starał się mu dowodzić
    przed sądem, jaki on miał w głowie zamiar w momencie podpisywania
    stosownego aktu notarialnego.

    Jarek

    --
    Kabaret, kabaret lecz śmiechu w nim mało.
    I słowa w nim gorzkie, bez śmiechu i zalet.