    Date: Wed, 11 Dec 2013 18:21:42 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster

    W dniu 2013-12-10 16:51, c...@g...com pisze:
    > Problem rozwiązany. Nie mam pojęcia czy to pomogło, ale napisze co zrobiłem dla
    potomnych.
    > Mając dwie karty sim (ale nie tych slotach co bym sobie życzył), wyłączyłem w
    opcjach kartę njumobile. Po wyłączeniu wyłączyłem cały telefon, karte nju wywaliłem w
    ogóle, na jej miejsce wrzuciłem plus i po włączeniu voila karta zaczęła działać bez
    problemowo. Z dusza na ramieniu wyłączyłem telefon ponownie dorzuciłem nju do slotu 2
    i po włączeniu telefonu wszystko działa tak jak powinno.

    > Do Trybuna:
    > W Pentagramie ustawiasz preferowany slot na różne czynności (głos, SMS,
    transmisja). Dodatkowo masz coś takiego jak "czas przełączania pomiędzy slotami".
    Jeśli ustawisz na "no wait" to przy wybieraniu numeru telefon korzysta ze slotu
    domyślnego. Przy ustawieniu konkretnego czasu, telefon mimo ustawienia preferowanego
    pyta przed połączeniem z którego slotu skorzystać i na odpowiedź masz właśnie
    określoną przez ciebie liczbę sekund w przedziale 1-10 lub ewentualnie alway wait
    czyli czeka dopóki się nie zdecydujesz:-)

    To trochę inaczej niż w Alcatelu, tutaj do wyboru są tylko dwie opcje -
    ustawienia głosowe na konkretna kartę, albo wybór obydwu kart na obsługę
    rozmów - obydwa ustawienia bezterminowo a w tym drugim wypadku po
    każdym wykręceniu numeru pytanie telefonu o to z której karty łączyć.