  • Data: 2013-12-12 10:39:37
    Temat: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" l8b3de$ul5$...@n...news.atman.pl

    > BTW -- testowanie pod Nextami jest... Hm... Utrudnione...
    > Uruchamiarka (launczer Next) fajna, ale beznadziejnie
    > chodzi na tej ilości RAMek...
    >
    > Ubijanie procesów pod Nextami wygląda bardzo
    > ciekawie -- ale ilości RAMek nie zwiększa...
    > Należy się wielki szacunek dla twórców tego launczera. :)
    >
    > Szkoda jednak że nigdzie nie widzę kopiowania ustawień z innych
    > launczerów. Ręczne ustawianie wszystkiego od nowa jest kłopotliwe.

    Przyznam że jeszcze nie eksperymentowałem z tymi modyfikatorami wyglądu.
    Jak się w ogóle tego pozbyć gdy się znudzi i chcesz wrócić do ustawień
    fabrycznych. Gdzieś przeczytałem opinię że taka modyfikacja wyglądu
    launcherem, tabletu Huawei Slim 7 może nieźle w nim namieszać, w sensie
    negatywnym oczywiście..