  • Data: 2013-12-12 20:10:56
    Temat: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52a98445$0$2356$6...@n...neostrada.pl

    > Sorry, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    O ,,podkradanie'' bajtów z karty przeznaczonej na rozmowy.
    Chciałeś wiedzieć, czy aby na pewno Monster nie robi tego.

    > Też tak uważałem - transfer danych elegancko ustawiony na kartę nr 1 (Aero2) i
    żadnych uwag - wpisuje adres w Operze - klik i na
    > wskaźniku sieci Areo2 dwie strzałki pokazujące że jest transfer.. ze wszystkimi
    innymi połączeniami to samo - łączenie tylko po
    > przez kartę Aero2... A tak dla pewności wchodzę na stronę Orange i sprawdzam stan
    swojego konta, zapisuję stan. Na drugi dzień
    > sprawdzam ponownie - nieautoryzowany ubytek ponad 3 zł z konta.

    Czyli jednak. :)

    > W trzecim dniu - znowu ubytek podobnej sumy, w czwartym tak samo. I nie ma
    najmniejszej wątpliwości - telefon podkrada mi kasę z
    > konta, z karty ktora w założeniu nie powinno nawet połączyć z netem gdybym tego
    chciał bez wcześniejszych ustawień. Co robię -
    > usuwam z telefonu wpis "Orange internet GPRS", jak się okazuje nic to nie dało -
    kasa nadal znika. Dopiero wprowadzenie
    > zmodyfikowanego (błędnego) wpisu konfiguracyjnego do połączenia netowego dla karty
    Orange poskutkowało tym że kasa przestała
    > znikać z konta.

    Czyli jednak potrafisz -- albo choć potrafileś. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'