  • Data: 2013-12-12 10:39:23
    Temat: Re: problem ze slotem1 - Pentagram Monster
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 52a89f20$0$2359$6...@n...neostrada.pl

    > I chyba na dodatek potrafisz ;) zamiast z Aero2, ciągnąć z 2G, choć
    > tego nie chcesz. (kiedyś o tym pisałeś)

    Sorry, ale nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    > W Monsterze akurat nie widzę tego problemu -- net (o ile tak ustawisz)
    > idzie tylko z SIM1. (Aero2 jest w SIM1) Jeśli Aero2 (i WiFi -- rzecz
    > jasna) jest poza zasięgiem to net nie idzie automagicznie poprzez SIM2.

    Też tak uważałem - transfer danych elegancko ustawiony na kartę nr 1
    (Aero2) i żadnych uwag - wpisuje adres w Operze - klik i na wskaźniku
    sieci Areo2 dwie strzałki pokazujące że jest transfer.. ze wszystkimi
    innymi połączeniami to samo - łączenie tylko po przez kartę Aero2... A
    tak dla pewności wchodzę na stronę Orange i sprawdzam stan swojego
    konta, zapisuję stan. Na drugi dzień sprawdzam ponownie -
    nieautoryzowany ubytek ponad 3 zł z konta. W trzecim dniu - znowu ubytek
    podobnej sumy, w czwartym tak samo. I nie ma najmniejszej wątpliwości -
    telefon podkrada mi kasę z konta, z karty ktora w założeniu nie powinno
    nawet połączyć z netem gdybym tego chciał bez wcześniejszych ustawień.
    Co robię - usuwam z telefonu wpis "Orange internet GPRS", jak się
    okazuje nic to nie dało - kasa nadal znika. Dopiero wprowadzenie
    zmodyfikowanego (błędnego) wpisu konfiguracyjnego do połączenia netowego
    dla karty Orange poskutkowało tym że kasa przestała znikać z konta.