    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Date: Tue, 14 May 2013 10:39:25 +0200

    W dniu 14.05.2013 10:04, Sylwester Łazar pisze:
    > Chciałbyś być jako dziecko adoptowanym przez taką parę?

    Nie chciałbym być adoptowany w ogóle.

    Swoją drogą wg badań w USA dzieci par homoseksualnych statystycznie mają
    lepszy start, bo są planowane, rodzice są lepiej sytuowani i
    wykształceni, a jedyny ich problem w stosunku do dzieci "normalnych" par
    to nietolerancja ze strony takich oszołomów jak ty.

    > Chciałbyś, aby urząd odebrał Ci TWOJE dzieci

    A dlaczego miałby mi odebrać dzieci? Tobie rutynowo odbiera? Może sobie
    zasłużyłeś i będzie im lepiej w jakiejś rodzinie zastępczej.

    Natomiast jeśli dzieci zostałyby sierotami bez żadnej bliskiej rodziny
    (tylko to wymagałoby wspólnej wycieczki całej rodziny, poza tymi
    dziećmi, "do Smoleńska"), to wolałbym żeby trafiły pod opiekę ludzi
    wykształconych, rozsądnych, racjonalnych i dobrze sytuowanych (mniejsza
    o ich orientację), zamiast klepiących biedę tępych fundziaków z ciemnogrodu.

    > i przekazał
    > do adopcji takim osobom?
    > Odpowiedz TAK albo NIE.
    > Stawiasz pytanie, więc sam najpierw odpowiedz.

    Wolisz dostać w mordę czy w ryja? Odpowiedz TAK albo NIE.
    (to taka parafraza twoich durnych pytań)