  • Data: 2013-05-14 12:06:07
    Temat: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2013 11:42, Sylwester Łazar pisze:

    > Zadałem dwa proste i grzeczne pytania.
    > Nie mogę zrozumieć, skąd tyle wściekłości i mowy nienawiści wylanych z tego
    > powodu na mnie i moją rodzinę.

    Wściekłości? Mowy nienawiści? Co ty, Antoni Macierewicz czy Jarosław
    Kaczyński?

    Odpowiedz tylko TAK lub NIE ;->

    > Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa, to być może przeoczenie przez mnie zasady
    > Savoir-vivre.
    > Zadałem pytanie osobie, która być może należy do grupy homoseksualistów.

    ROTFL

    [ciach]

    > Jeśli tak jest to proszę nie wymagać od nas abyśmy tolerowali
    > homoseksualistów.

    Primo: jestem hetero bardziej niż ty - ci, co mają jakieś "wąty" do
    homoseksualizmu tak na prawdę uciekają przed własnym skrywanym
    homoseksualizmem. Ja znam swoją orientację i się jej nie wstydzę, stąd
    nie usiłuję zwalczać homoseksualizmu, bo się nim nie "zarażę". Ty się
    najwyraźniej boisz "zarazić", a to jest możliwe tylko u ludzi, którzy i
    tak mają tendencje homoseksualne, tylko się ich wstydzą/boją z powodu
    indoktrynacji ciemnogrodu.

    Secundo: masz obowiązek, ciemnogrodzianienie, tolerować innych. Nakazuje
    ci to konstytucja. Jeśli ci się to nie podoba - możesz się wyprowadzić
    np. do Arabii Saudyjskiej. Tam doświadczysz zrozumienia dla swojej
    nietolerancji w tym konkretnym przypadku. Oraz tak miłej twojemu sercu
    nietolerancji.

    > Tolerancja ze swej natury dotyczy się zjawisk, których nie lubimy.
    > Nie istnieje zjawisko tolerancji, dla czegoś, co lubimy, bo po co?
    > Jeśli jednak nie jest Pan homoseksualistą, to po co Pan broni jakiś
    > nienormalnych zasad związanych z tym środowiskiem?

    A mam zacytować ten słynny cytat z "Psów" w wykonaniu Bogusława Lindy?

    Właśnie chodzi o zasady - zasady wolności WSZYSTKICH. Mnie np. brzydzi
    zarówno wizja dwóch facetów ze sobą jak i wizja przyrządzania oraz
    jedzenia kurzych żołądków. Ale ja, w odróżnieniu od ciebie, nie
    wpieprzam się innym (w tym tobie) do łóżka czy kuchni. Nie krzywdzisz
    innych? Możesz sobie być nawet Marsjaninem i padlinożercą!

    > W związku z tym, że w ogóle ta dyskusja nie jest na temat, zachęcam do
    > zakończenia wątku.
    > Ze swej strony - elektronicznie, dodam, że próbowałem skasować pamięć eprom
    > diodą UV.
    > Nie da się nawet po kilku godzinach. To pokazuje chyba skuteczność tego typu
    > gadżetów.

    Cóż, duża część populacji niestety jest dość tępa - czy to pod względem
    technicznym, czy to pod względem społecznym/medycznym. Smutne. Ale taka
    jest prawda. I jedni się nabierają na niebieskie "sterylizujące" diodki,
    a inni się nabierają na hasła o "chorobie" i "zboczeniu". Są i tacy, co
    nabiorą się i na to, i na to.