  • Data: 2013-05-14 12:37:09
    Temat: Re: led uv-c ? malutkie sterylizatory...
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wściekłości? Mowy nienawiści? Co ty, Antoni Macierewicz czy Jarosław
    > Kaczyński?
    "bardziej niż ty "wąty" skrywanym homoseksualizmem.
    Ty się boisz "zarazić" wstydzą/boją ciemnogrodu.
    masz obowiązek ciemnogrodzianienie, tolerować
    Nakazuje ci możesz się wyprowadzić np. do Arabii Saudyjskiej
    cytat z "Psów" w wykonaniu Bogusława Lindy?
    ja, w odróżnieniu od ciebie nie wpieprzam się innym (w tym tobie) do łóżka
    czy kuchni.
    Możesz sobie być padlinożercą!
    tępa srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju."

    Szanowny Panie!
    Pozwoliłem sobie skrócić te wywody.
    Ludzie sami ocenią, kim jestem ja, a kim jest ten co pisał powyższe słowa.
    Wydaje mi się, że zbliżają się smutne czasy, gdzie wielkim wyczynem,
    staje się stanie w spokoju, gdy ktoś wylewa na ciebie wiadro pomyj.

    --
    -- .
    pozdrawiam