    From: "AC" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Date: Mon, 25 Feb 2013 16:09:10 +0100

    wiadomości news:3331495709$20130225144804@squadack.com...
    > Hello AC,
    >
    > Monday, February 25, 2013, 12:45:47 PM, you wrote:
    >
    > 1. Nie odpowiadaj nad cytatem!

    > Niekoniecznie 1:1 ale to drobiazg.

    > Do tej pory pełna zgoda...

    > Transformator w starych telefonach nie byl transformatorem
    > separacyjnym tylko częścią mostkowego układu antylokalnego. Nie miał
    > ani impedancji 600 omów ani przekładni 1:1. Na dokładke pasmo
    > telefonicznie to 300-3400Hz a takiego pasma na estradzie na pewno byś
    > nie chciał.

    > Transformator jest rozwiązaniem ostatecznym i 100% skutecznym. Czy
> [...]

    Nie wiem czy z tym trafkiem z telefonu kolega próbował, ale ja podczas
    pierwszych prób tak i działa, a to pasmo telefoniczne to nie tylko sam
    transformator ogranicza, on przepuszcza nawet do 9 -10 kHz spoko. Rdzeń jest
    z takiego samego materiału ja trafka mikrofonowe.
    Z tą opornością pomyliło mi się ze słuchawką np. W66 - sorry.

    Pomijając to trafko z telefonu - uważam że oprócz tego od wszystkiego ma
    separację i to od czego by to nie było. Z laptopa do transformatorka można
    doprowadzić sygnał nawet skrętką, a z trafka do wzmacniacza kabelkiem
    ekranowanym i to raczej z dobrym ekranem. I transformator też zaekranować,
    najlepiej włożyć w jakiejś pudełko metalowe.
    Problem byłby wtedy gdyby po włożenu słuchawek do gniazda w kompie słyszałby
    te 50Hz wtedy to zupełnie inna "bajka"
    Dalej tkwię przy swoim :)
    AC