  • Data: 2013-02-25 14:48:03
    Temat: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AC,

    1. Nie odpowiadaj nad cytatem!

    > Jedynym i najbardziej skutecznym rozwiązaniem jest tzw. D-box, a po naszemu
    > transformator separujący 1:1.

    Niekoniecznie 1:1 ale to drobiazg.

    > Mam z tym zjawiskiem do czynienia od zawsze (podłączam kompy do
    > systemów nagłaśniających) i skutecznie je usuwam w ten sposób pewny
    > i działa.

    Do tej pory pełna zgoda...

    > Moim zdaniem wszystkie powyższe posty to półśrodki. Przekonaj się i
    > wypróbuj. Takowy transfomator bywał w starych telefonach (600 ohm
    > uzwojenia)

    Transformator w starych telefonach nie byl transformatorem
    separacyjnym tylko częścią mostkowego układu antylokalnego. Nie miał
    ani impedancji 600 omów ani przekładni 1:1. Na dokładke pasmo
    telefonicznie to 300-3400Hz a takiego pasma na estradzie na pewno byś
    nie chciał.

    > lub bywał w firmie Monacor, albo w sklepach ze sprzętem
    > muzycznym pod nazwą D-box i to dopiero rozwiąże Twój problem.

    Transformator jest rozwiązaniem ostatecznym i 100% skutecznym. Czy
    koniecznym w warunkach domowych - jakoś wątpię.

    Problemem rzeczywistym u pytajacego jest niewłaściwa instalacja
    elektryczna - bez przewodu ochronnego. Jeśli do tego dojdzie jeszcze
    łączenie ze sprzętem audio telewizora podłączonego do kablówki bez
    separatora, to juz jest kompletny Meksyk :(

    --
    Best regards,
    RoMan