  • Data: 2013-02-25 19:09:42
    Temat: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2013 22:07, Gejzero SQ3OGX pisze:

    > Opisywany przez innych efekt anteny przy dobrym kablu ekranowanym nie ma
    > prawa powstać, bo praktycznie cała linia sygnałowa jest schowana w
    > ekranie. Jedynie zakłócenia może łapać końcówka wtyku, mowa tu o
    > przypadku gdy kabel jest wyciagnięty z gniazda i nie dotyka innych
    > przedmiotów. Jednak pojemność takiej końcówki jest tak mała że
    > zakłócenia nie powinny być w żaden sposób odczuwane. W 99% winny jest
    > podłej jakości kabel.

    Pojemność końcówki nie jest taka mała, żeby nie słyszeć. Na wzmacniaczu
    gitarowym z kablem zakończonym dużą wtyczką JACK można spokojnie szukać
    kabli w ścianie. Przynajmniej u mnie tak jest. A jak za okno wystawię to
    już solidnie buczy, ale mam linię wysokiego napięcia ok 20 m od okna.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl