  • Data: 2013-02-25 17:55:43
    Temat: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Od: kojot23344 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak podejrzewałem wpięcie rezystorków definitywnie załatwiło sprawę.
    Inne rozwiązania też były ciekawe ale finansowo - bez porównania do rezystorków,
    które i tak gdzieś znalazłem w domu. 1k były odpowiednie.
    Przy ich "wpinaniu" zapoznałem się z budową tego mojego kabla 10m.
    Wiadomo, z zewnątrz gruby i ładny, w środku 0,000000034nm. Ekranowania zero.
    No ale to chyba oczywiste. Na szczęście - rezystorki i po sprawie.
    Jakość dźwięku z komputera jest na tyle marna, że nie widzę sensu inwestowania
    w lepsze okablowanie itp.

    Dziękuję wszyskim za rady.

    --
    pozdro