eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2015-06-22 12:26:40
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 czerwca 2011 23:17:27 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > Czy ktoś wykonywał udaną modyfikację jakiejś chińskiej uniwersalnej
    > kamerki cofania "rear view camera" "parking camera" itd coś jak:
    > http://www.dealextreme.com/p/ir-night-vision-embedde
    d-parking-video-camera-with-matching-drill-bit-dc-12
    v-ntsc-16876
    > http://www.dealextreme.com/p/e350-vehicle-rear-sight
    -waterproof-video-camera-with-7-led-night-vision-dc-
    12v-ntsc-50612
> [...]
    >
    > Potrzebuję kamery:
    > - małej (typowa przemysłówka odpada)
    > - wodoodpornej/kroploszczelnej (przynajmniej od strony soczewki)
    > - o jak najszerszym kącie widzenia (chętnie 170', rybie oko, judasz z
    > drzwi itp)
    > - kolorowej, ale koniecznie w systemie NTSC
    > - dobrze by była "0lux" z diodami wbudowanymi, ale obejdzie się
    > (najwyżej dodam oświetlacz zewnętrzny)
    > ... więc najbardziej by się nadała jakaś "kamera cofania" przewidziana
    > do zamontowania w zderzak, gdyby nie to że przeważnie dają na obrazie
    > jakąś siatkę bez sensu, i obraz lustrzanie odbity.

    173

    Mam taką kamerkę, co prawda w ramce tablicy rejestracyjnej ale można wymontować sam
    moduł. Dostępne są wersje w PAL i NTSC. Można wyłączyć linie parkingowe i można
    wyłączyć mirror. Wbudowane diody podczerwieni.
    Link do przedmiotu:
    http://expert.istore.pl/pl/kamera-cofania-w-ramce-ta
    blicy-rejestracyjnej-na-przod-lub-tyl-wbudowane-oswi
    etlenie-led.html