eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2011-08-03 20:21:22
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra, sam sobie odpiszę. Inne kamerki stamtąd wziąłem (YA-520, YA519
    > - pancerne i duże, bez porównania z twoją malutką) posiadają elegancko

    SKU czyli te numery albo linki? Moja malutka ale to zaleta... nie mam TIR ale
    to ma byc do mini dostawczaka "blaszaka" bez okien, jakby byly okna to bym moze
    zamontowal inna ale ta ukryje w zakamarku wozu, nie bedzie sie rzucac w oczy.
    Nie wiem czy przezyje zime/myjnie...

    > czipa udokumentowanego - OV7940 oraz OV7950, różnie, ale każdy z nich

    na DX co zamawialem to instrukcja szczatkowa i czasami mylna :)

    > Tak że "ciąg dalszy nastąpi", będę kontynuował ;)

    heh ok, ciekawe po ile DX kupuje te kamery, z polski do chin/tw przesylka to
    23zl :-) Ceny z Yuana przeliczylem (znaczek/pieczatka) na PLN i 20zl jak nic.
    MASAKRA cenowa :)

    > A możesz przybliżyć o co chodziło? bo zgubiłem wątek/pytanie...

    ------------------
    Tak przy okazji to widze ze masz zasilacze chinskie KNX i PNX, ten KNX
    impulsowy a PNX jest na transofrmatorze, nizszy prad i ogonie wyglada na
    znacznie prostszy.

    Czy polecasz/polecaja ten KNX i gdzie go dobrze kupic (z chin wysylka 1szt
    raczej odpada no i przyjdzie owalny a nie prostopadloscian)?

    KNX ma juz (wreszcie) ogranicznie pradowe jakby zrodlo pradowe? Bo ten PNX to
    sie ponoc wylaczal, dziala jak regulowany bezpiecznik :-( A ja chce podlaczyc
    np LED mocy, ustawic sobie 700mA i niech on sam doreguluje napiecie bym mial to
    700mA, zadnych rezystorow i dupereli bym nie musial. Hobby 100% ale jak roznica
    w cenie 100 a 200zl i ten KNX jest znacznie lepszy...? Masz tez na zdjeciasch
    oscyloskop to mozesz sprawic jakiej jakosci napiecie wychodzi z KNXa :-)

    Jakbys mogl w kilku zdaniach podsumowac :) Dzieki!