eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
  • Data: 2011-08-04 10:31:34
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > - to jest pancernik, na fotkach nie wygląda, ale obudowa to odlew
    > żeliwny/metalowy, całość wielkości tak ... dwie paczki papierosów
    > jedna na drugiej na grubość.

    no wyglada ciekawie ale jak uszczelnienie do dupy to... ;) Albo szybka no
    wlasnie plastikowa i zmetnieje lub sie porysuje na myjni :( W sumie w tej malej
    kamerce tez pewnie taka.

    A jakie ma katy widzenia? Na oko to 170 nie bedzie :(? Ja musze miec malutka,
    taka jest dobra do TIR.

    > Główna zaleta obu - duuże obiektywy i przetworniki, dają radę w
    > ciemnych warunkach.

    Daja rade bo IR pomaga czy daja rade jedynie ze swiatlem odbitym od naszego
    najwiekszego satelity? To mnie ciekawi... nie mam miejsca na IR, zreszta moga
    byc za szyba i to odbije sie fatalnie, te kamerki maja wysoka czulosc same z
    siebie czy wszystko zawdzieczaja IR ?

    > symptomów, licząc na te czipy, i się nie przeliczyłem :)

    a ten moj czip moze ktos zgadnac? Zdjecia podalem, po 10 pinow (pin czy nie
    pin, raczej padow heh) na boku...

    > Brałem z allegro, nie pamiętam sprzedawcy - ale jakiś tani. Dwa razy
    > taniej niż z HK.

    Jakbys mogl odszukac, w mailach chwila a moze pol :) Nie chce wtopic jakby co.

    > Zależy do czego chcesz używać.

    Zasilanie np takiej kamerki, rozne proby. Totalny hobbysta, wzmacniacza audio
    klasy hiper nie bede tym nigdy zasilal.

    > co z tego, jak najpierw rozładujesz kondensatory wyjściowe tym ledem
    > z np 30V do 3V... Albo nie podłączać przy załączonym wyjściu, albo
    > jechać z napięciem od dołu, albo dać opornik.

    No racja, no to napiecie od dolu bede robil.