-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl> <k0m1ml$850$1@news.vectranet.pl>
<o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...mshome.net>
<5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
<k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
<1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
<k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
<1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
<k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
<503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
<503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
<k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
<503bae6f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: autostrada szybciej
Date: Mon, 27 Aug 2012 20:40:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 135
Message-ID: <503bbf1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.38.96
X-Trace: 1346092828 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 83.27.38.96:56708
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464688
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2012-08-27 19:29, J.F pisze:
>>>>>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z
>>>>>>> realizacją.
>>>>>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
>>>>>> kolejnosci ?
>>>>> A kto pisał tylko o równoległych?
>>>> A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal
>>>> prostopadlych ?
>>> A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
>>> częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
>>> A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
>>> a nie "wzdłuż".
>> Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade
>> autostrada,
>> chocbym nawet bardzo chcial.
>Otóż to. Choć z drugiej strony...
I dlatego wlasnie drogi prostopadle do autostrady mnie nie interesuja
:-)
>> Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
>> tania droge ?
>Dla kogo? DK94 ma się dobrze.
Strasznie dawno nie uzywalem. Do Katowic ? Predzej do Bytomia, niz
sie przez ten Slask przedzierac :-)
>> A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili
>> A4,
>> nawet jak bylo "za darmo".
>A4 z Wrocka do W-wy? To zdaje się niezbyt po drodze.
No wlasnie, niezbyt, wiec znow nie ma kto uciekac, bo uciekli juz
wczesniej.
Choc wcale nie tak dawno, jak Wroclaw byl nieprzejezdny, to ponoc im
sie zdarzalo jechac A4 ..
>>> Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
>>> ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
>>> do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
>>> i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.
>
>> Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.
>LOL - 71 krajowych i 51 wojewódzkich. Kogo chcesz czarować?
Ale na krajowych mozna postawic viatolla. a 51 drog wojewodzkich to
chyba niezbyt duzo - nie chce mi sie liczyc ile ich jest, z 500 ?
I zauwaz ze to odcinki a nie cale drogi sa dopuszczone.
>>>> Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na
>>>> przednie kola
>>>> jest chyba mniej ?
>>> Zwykły ma często 6 osi.
>> Kiedy taki widziales ?
>Każdego dnia, wielokrotnie. Zdjęcia mam robić?
Poprosze. Kiedys tez mi sie wydawalo ze u nas 26-kolowce jezdza.
>> Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne
>> czy
>> ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z autostrady
>> wiecej niz ona moze przerobic.
>Ale jaki z tym problem? Przecież można skorzystać z systemów
>elektronicznych (choć nie wszędzie).
Tym lepiej dla mojej tezy - bo ja twierdze ze najwyrazniej nie
uciekli.
Moze niewielka czesc uciekla, ale reszta jedzie twardo przez platne
bramki, a jesli one sa szybkie elektroniczne, to tylko wiecej ich
przejedzie.
>> Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
>> obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..
>I ta 30 minutowa często nie bywa.
Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.
>>>>> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z
>>>>> czym
>>>>> do ludzi...
>>>> 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi
>>>> te 150km
>>>> we wladaniu Kulczyka.
>>> Tak, to z fragmentami A2 + A4.
>
>> dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo
>> platnych :-)
>Stalexport już w tym jest.
no wlasnie - czyli 200km z 552 bylo platne :-)
A te 352 ? Krzywa -Wroclaw 90, do Kleszczowa 140 ... gdzies mi jeszcze
brakuje 120 km .. 5 km pod zgorzelcem, 20 km A1 .. co jeszcze bylo
bezplatne ?
>>> Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by
>>> się
>>> ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
>>> płaciły.
>> Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.
>Że słucham? Świadczy jedynie o tym, że mogło się opłacić...
i swiadczy ze jeden za drugim jechaly przez bramke, a nie ze jeden na
godzine ..
>>> Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by
>>> z
>>> nich nie zwiały.
>> Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy
>> dwa ..
>Skoro rok czy dwa nie mają znaczenia, to skąd te narzekania i płacze?
No bo wiesz, my bysmy chcieli autostrady na tanie winietki. Albo w
ogole w cenie paliwa.
A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(
>>>> Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo,
>>>> ale nadal
>>>> sporo przez bramki na A4 przejezdza.
>>> DK91 pełna, a A1 pustawa...
>> w godzinach szczytu dni powszednich tez ?
>Zależy od miejsca, ale generalnie też.
Ciekawe swoja droga skad takie roznice. Czyzby z powodu ceny - ta
"prywatna" za droga ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.12 22:02 Artur Maśląg
- 28.08.12 01:00 J.F.
- 28.08.12 09:57 news.wp.pl
- 31.08.12 11:44 WildS
- 06.09.12 10:27 w...@h...com
- 06.09.12 11:12 J.F
- 06.09.12 23:01 w...@h...com
- 06.09.12 23:15 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 01:20 J.F.
- 07.09.12 01:37 J.F.
- 07.09.12 08:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.09.12 10:04 Michal Jankowski
- 07.09.12 11:44 J.F
- 07.09.12 12:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=