eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautostrada szybciejRe: autostrada szybciej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <k0liqs$e8r$1@inews.gazeta.pl> <k0m1ml$850$1@news.vectranet.pl>
    <o...@l...mshome.net> <k0vhu7$2qv$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <k106p2$g89$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5033f6d0$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...mshome.net>
    <5034fb8d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379516$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50379d90$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50385c37$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji3c6lru9cw8$.1uskkw44m06kh.dlg@40tude.net>
    <k1ai9n$759$1@mx1.internetia.pl>
    <1ribdfwko8b4e$.1iqv8jhboljkr$.dlg@40tude.net>
    <k1b8a3$7i5$1@mx1.internetia.pl>
    <1bq0vu4xik4xb$.58jpdaqiyemk$.dlg@40tude.net>
    <k1dun3$rkd$1@mx1.internetia.pl>
    <503b78a0$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g21c$8ur$1@mx1.internetia.pl>
    <503b98a1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g856$vl5$1@mx1.internetia.pl>
    <503bae6f$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <k1gdac$h4c$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: autostrada szybciej
    Date: Mon, 27 Aug 2012 20:40:27 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 135
    Message-ID: <503bbf1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.38.96
    X-Trace: 1346092828 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 83.27.38.96:56708
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464688
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-08-27 19:29, J.F pisze:
    >>>>>>> Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z
    >>>>>>> realizacją.
    >>>>>> Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
    >>>>>> kolejnosci ?
    >>>>> A kto pisał tylko o równoległych?
    >>>> A jak masz interes wzdluz autostrady, to bedziesz szukal
    >>>> prostopadlych ?
    >>> A co to znaczy "interes wzdluz autostrady"? Autostrada jest tylko
    >>> częścią trasy, a interes to może być spokojnie daleko od niej.
    >>> A tak patrząc na mapę to zdecydowanie częściej będzie gdzieś tam,
    >>> a nie "wzdłuż".
    >> Jak bede mial interes z Wroclawia do Poznania to nie pojade
    >> autostrada,
    >> chocbym nawet bardzo chcial.
    >Otóż to. Choć z drugiej strony...

    I dlatego wlasnie drogi prostopadle do autostrady mnie nie interesuja
    :-)

    >> Ale jak bede mial z Wroclawia do Katowic ... wskazesz jakas dobra i
    >> tania droge ?
    >Dla kogo? DK94 ma się dobrze.

    Strasznie dawno nie uzywalem. Do Katowic ? Predzej do Bytomia, niz
    sie przez ten Slask przedzierac :-)

    >> A z Wrocka do Warszawy ... tirmani chyba tak chetnie nie jezdzili
    >> A4,
    >> nawet jak bylo "za darmo".

    >A4 z Wrocka do W-wy? To zdaje się niezbyt po drodze.

    No wlasnie, niezbyt, wiec znow nie ma kto uciekac, bo uciekli juz
    wczesniej.
    Choc wcale nie tak dawno, jak Wroclaw byl nieprzejezdny, to ponoc im
    sie zdarzalo jechac A4 ..

    >>> Dużo takich masz? Zresztą to nieprawda, ponieważ pomijając
    >>> ciężarówki o "dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi napędowej
    >>> do 11,5 t" których mało, to mamy całe mnóstwo krajowych
    >>> i wojewódzkich o dopuszczalnym obciążeniu osi do 10 t.
    >
    >> Nie, wojewodzkich nie, 51 pozycji tylko wymienionych.

    >LOL - 71 krajowych i 51 wojewódzkich. Kogo chcesz czarować?

    Ale na krajowych mozna postawic viatolla. a 51 drog wojewodzkich to
    chyba niezbyt duzo - nie chce mi sie liczyc ile ich jest, z 500 ?
    I zauwaz ze to odcinki a nie cale drogi sa dopuszczone.

    >>>> Niby taki "zwykly tir" ma 5 osi i moglby 40t wiezc, ale na
    >>>> przednie kola
    >>>> jest chyba mniej ?
    >>> Zwykły ma często 6 osi.
    >> Kiedy taki widziales ?
    >Każdego dnia, wielokrotnie. Zdjęcia mam robić?

    Poprosze. Kiedys tez mi sie wydawalo ze u nas 26-kolowce jezdza.

    >> Jest kolejka. A wiec kasy pracuja na pelnej wydajnosci. I nie wazne
    >> czy
    >> ona ma minute czy godzine - samochodow chce skorzystac z autostrady
    >> wiecej niz ona moze przerobic.

    >Ale jaki z tym problem? Przecież można skorzystać z systemów
    >elektronicznych (choć nie wszędzie).

    Tym lepiej dla mojej tezy - bo ja twierdze ze najwyrazniej nie
    uciekli.
    Moze niewielka czesc uciekla, ale reszta jedzie twardo przez platne
    bramki, a jesli one sa szybkie elektroniczne, to tylko wiecej ich
    przejedzie.

    >> Z tym ze taka 1-minutowa to mogla byc pechowa fluktuacja w chwili
    >> obserwacji, a taka 30-minutowa to sie tak szybko nie rozwieje ..
    >I ta 30 minutowa często nie bywa.

    Ale taka na 15 minut bywa. I ona tez sie w kwadrans nie rozwieje.

    >>>>> Wszystkich to ile było - 400km? Na koniec 2004 było ich 552km? Z
    >>>>> czym
    >>>>> do ludzi...
    >>>> 552km ... hm, potrafi ktos wyliczyc ? Chyba w ich sklad wchodzi
    >>>> te 150km
    >>>> we wladaniu Kulczyka.
    >>> Tak, to z fragmentami A2 + A4.
    >
    >> dodaj stalexport i sie okaze ze 40% autostrad krajowych bylo
    >> platnych :-)
    >Stalexport już w tym jest.

    no wlasnie - czyli 200km z 552 bylo platne :-)

    A te 352 ? Krzywa -Wroclaw 90, do Kleszczowa 140 ... gdzies mi jeszcze
    brakuje 120 km .. 5 km pod zgorzelcem, 20 km A1 .. co jeszcze bylo
    bezplatne ?

    >>> Ważne ile (skoro użyłeś tego jako argumentu) i nie jest ważne, by
    >>> się
    >>> ustawiały do kas - ważne jest, by jeździły tymi drogami i za jazdę
    >>> płaciły.
    >> Ustawianie do kas swiadczy o tym ze bylo ich duzo.

    >Że słucham? Świadczy jedynie o tym, że mogło się opłacić...

    i swiadczy ze jeden za drugim jechaly przez bramke, a nie ze jeden na
    godzine ..

    >>> Powinny wrócić, ale wcześniej trzeba było myśleć jak to zrobić by
    >>> z
    >>> nich nie zwiały.
    >> Oj tam, rzad tu o przyszlych pokoleniach mysli, co mu tam rok czy
    >> dwa ..

    >Skoro rok czy dwa nie mają znaczenia, to skąd te narzekania i płacze?

    No bo wiesz, my bysmy chcieli autostrady na tanie winietki. Albo w
    ogole w cenie paliwa.

    A tymczasem za 5mld zakupili nam kolejki :-(

    >>>> Bo np na 94 Wroclaw-Opole ciezarowek 1 czerwca jakby przybylo,
    >>>> ale nadal
    >>>> sporo przez bramki na A4 przejezdza.
    >>> DK91 pełna, a A1 pustawa...
    >> w godzinach szczytu dni powszednich tez ?
    >Zależy od miejsca, ale generalnie też.

    Ciekawe swoja droga skad takie roznice. Czyzby z powodu ceny - ta
    "prywatna" za droga ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: