    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 12 Jan 2016 05:43:20 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zwoje kabla na linii telefonicznej
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 11:22:38 UTC+1 użytkownik Atlantis napisał:
    > Ostatnio upgrade'owałem swoje połączenie z Internetem do VDSL2. Tym
    > samym osiągnąłem granicę, przy której parametry linii mają znaczenie.
    > Wcześniej spokojnie wyciągałem pełną dostępną prędkość 20Mbit/s, teraz
    > szybkość wynosi około 60Mbit/s, chociaż dostępna taryfa pozwalałaby na
    > 80Mbit/s.
    >
    > Oczywiście z infrastrukturą po stronie TP nic nie zrobię, jednak mogę
    > poprawić okablowanie u siebie. Na pewno będę musiał wymienić kabel
    > łączący router z gniazdkiem telefonicznym (około 10m) bo ten pamięta
> [...]

    Ja u siebie też ostatnio wymieniałem cienkie stareńkie kabelki na kabel który mi
    zostawił instalator z tepsy.

    Wymieniłem kabel łączony w dwu miejscach na cały.

    Nic sie nie poprawiło.
    Ani SNR ani ilość błędów crc nie spadła znacząco.
    Attainable rate też jakos sie nie zmienił.

    Jedno co sie zmieniło to to że nie zrywa mi połączenia. Wcześniej się to jednak
    zdarzało.