  • Data: 2016-01-12 13:29:39
    Temat: Re: Zwoje kabla na linii telefonicznej
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9c212945-5d0d-4628-92ce-cdf49f74f880@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik yabba napisał:

    > Tylko kable z miedzi beztlenowej po ośmioletnim sezonowaniu. :)

    Ostatnio potrzebowałem kabelka miedzianego.
    Wydłubałem z 5m przejściówki RCA-Euro, ucieszony
    nawijam, ale coś sprężynuje i nie chce się zawijać.
    Patrzę, a to stal pomiedziowana.

    Ciągle podziwiam chińczyka za elastyczność
    w podejściu do zamawiającego te kontenery:)

    To się ciesz, bo taki kabel ma wytrzymałość mechaniczną.
    Gorsza jest skrętka aluminiowa pomiedziowana, oczywiście kategorii 5e. :))
    Łamie się przy drugim zgięciu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba