eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.109241081055.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Date: Tue, 18 Sep 2018 21:26:13 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <pnrjgi$3n1ts$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
    <pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5b98b673$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <169uwr6so2b4y$.dlg@myjk.org>
    <5b9971fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5b9cae0d$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 18 Sep 2018 19:26:10 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="109241081055.warszawa.vectranet.pl:109.241.81.55";
    logging-data="3901372"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <5b9cae0d$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639977
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-09-15 09:00, z wrote:
    > W dniu 2018-09-13 o 11:24, Myjk pisze:
    >
    >> Jest zwyczajnie głupie. Nie tylko ze względu na wyższe koszty zakupu
    >> które
    >> nigdy się nie zwrócą w stosunku do turbobenzyny
    >
    > Nawet głupota jest dozwolona.
    > Źle zaprojektowany samochód powinien być karalny ;-)
    >
    > Lubię pomruk diesla lubię duży moment obrotowy przy ruszaniu nawet
    > dieslem o mocy 75 KM
    >
    >  co potwierdzają moje
    >> 10-letnie doświadczenia z autem z DPFem gdzie przez pierwsze 7 lat
    >> jeździłem głównie tylko po Wawie w korkach, a ostatnie 3 lata głównie
    >> odcinki 2-4km, aż w końcu stwierdziłem że nie chcę klekota
    >
    > Napisz jakie to auta były. Ciekaw jestem.
    >
    > A jeśli myślisz że możesz uogólniać na swoim przykładzie to musisz mieć
    > bardzo wielkie ego :-)
    >
    >
    >> To tak jakby na dojazdy do pracy w centrum kupić sobie ciągnik z
    >> naczepą i
    >> się pieklić że pali jak smok i co gorsza nie można znaleźć miejsca
    >> parkingowego.
    >
    > Jeśli ten ciągnik traciłby moc z powodu jej nie wykorzystywania to by
    > był ŹLE ZAPROJEKTOWANY!

    Nie kumam tej ociężałości umysłowej części piszących. No tłumaczy się,
    że to nie DPF się psuje sam z siebie tylko jest nazwijmy to uszkadzany
    przez zepsuty silnik. No i można go w pewnym zakresie uznać za indykator
    stanu silnika i osprzętu. Masz problem z silnikiem to bardzo często
    pierwszym obserwowalnym i zgłaszanym przez auto skutkiem tego problemu
    jest kontrolka DPF-a, który się po prostu zapycha współpracując z
    niesprawnym silnikiem.

    Użytkuję auto z DPF-em, które ma już prawie 10 lat i 300kkm (tyle, że to
    przebieg realny) i problemów z DPF-em jak dotąd nie było. Mam to uznać
    za cud? Właśnie nie. To jest typowa normalna sytuacja, kiedy silnik i
    osprzęt pozostaje sprawny.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: