  • Data: 2018-09-18 21:38:47
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-17 21:01, s...@g...com wrote:

    > Mnie fascynuje jak to o dpf wszyscy pisza i narzekaja a np. o pompach hamulcowych
    czy wspomagania albo katalizatorach nikt nie narzeka.
    > Uwzieli sie na ten niewinny pancerny i kuloodporny dpf jakby nie bylo innych
    problemow.
    > Takie dziwne ludzie na tych grupach.
    >
    > A! I jeszcze po 500-1000-1500-2500 placa coby go wyciac. Ci polacy nie maja juz na
    co tych zaoszczedzonych na ropie pieniedzy wydawac tylko dla fanaberii wycinaja
    dpf-a.

    Ano płacą - bo za naprawę silnika u partaczy pewnie zapłacą dużo więcej
    - bez gwarancji, że się to w ogóle uda. No bo przecież jest tak, że nikt
    nie potrafi postawić trafnej diagnozy co jest źle. Więc naprawianie
    polega na wymienianiu na koszt klienta kolejno coraz to innych elementów
    w nadziei, że nagle będzie dobrze. Tyle, że często ciągle jest źle a
    portfel chudnie.

    A nawet jeśli jakiś fachman powie, że to i to by trzeba zrobić to i tak
    często użytkownik pojazdu się nie decyduje na naprawę bo to "dużo za
    dużo". No i woli wyciąć wtedy DPF.

    --
    mk4