  • Data: 2018-09-18 20:15:17
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    18 Sep 2018 16:59:56 GMT, Budzik

    > Rece opadają...
    > Jeżeli ASO to tylko potwierdza moja teze ze klient rabany na kazdym
    > kroku..

    Nie zakładam z miejsca że to użytkownik, być może ASO. Niezależnie od tego
    kto kogo w wała próbował zrobić musieli w ASO podać POWÓD AWARII, a ty tego
    powodu nie znasz. Jeśli nie chcieli uwzględnić naprawy gwarancyjnej i
    kazali za to płacić, musieli znaleźć POWÓD aby to zwalić na użytkownika, a
    ty nadal nie potrafisz podać PRZYCZYN AWARII (nawet jeśli przyczyna była
    zmyślona przez ASO).

    > Uzytkownika wykluczam, bo nawet kiedys proponowałem olej na którym ja
    > jezdze i dostałem odpowiedz ze jezdza tylko na takim jak zaleca ford.

    Do mojego auta też jest olej który zaleca Mazda. Dexelia się nazywa. Ale
    Dexelia jest do zwykłych silników i do takich z DPF, a czy jest do DPF to
    jest małym druczkiem na opakowaniu bo poza tym AFAIR opakowanie jest
    identyczne. Nie zdziwiłbym się jednak, gdyby użytkownicy dolewali
    niewłaściwy olej bo jak już parokrotnie pisałem to jedyna przyczyna która
    może tak zanieczyścić DPF (pomijając filtr "mokry" co się zanieczyszcza
    cerem) aby była konieczność jego wymiany (co zresztą wiem, bo było to dosyć
    powszechne u użytkowników Mazdy mających problemy z DPFem -- przyjeżdżali
    od Niemca 1200km było OK, jechali do serwisu, zmieniali rozrząd jak
    rozsądek nakazał, jeszcze oliwkę nową dla pewności a po 400km DPF do śmieci
    i łolaboga co się stało się jaki ten DPF to gówno, ekogówno).

    Podaj przyczynę awarii zaserwowaną przez ASO, albo faktycznie skończ.

    --
    Pozdor
    Myjk