eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Data: 2018-09-18 21:48:26
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 18 września 2018 14:26:10 UTC-5 użytkownik mk4 napisał:

    > Nie kumam tej ociężałości umysłowej części piszących. No tłumaczy się,
    > że to nie DPF się psuje sam z siebie tylko jest nazwijmy to uszkadzany
    > przez zepsuty silnik. No i można go w pewnym zakresie uznać za indykator
    > stanu silnika i osprzętu. Masz problem z silnikiem to bardzo często
    > pierwszym obserwowalnym i zgłaszanym przez auto skutkiem tego problemu
    > jest kontrolka DPF-a, który się po prostu zapycha współpracując z
    > niesprawnym silnikiem.
    >

    Wiekszosc przypadkow awarii dpf-a jakie mialem osobiscie nieprzyjemnosc widziec to
    awaria czujnika.
    Nie smrodzaco kopcacy silnik tylko czujnik ktory zle pokazywal stan dpf.
    I albo powodowalo to zapchanie sie dpf i unieruchomienie auta abo wyzsze spalanie.
    Po wymianie dpf zapchanego albo czujnika calosc dzialala spowrotem dobrze. I nie,
    silnik nie byl starym kopcacym rzechem.

    Tak ze wiesz, moj dowod anegdotyczny przeczy Twojemu dowodowi anegdotycznemu.

    DPF jako technologia byl niedorobiony. Moze dzis nie jest. Ale byl. I tak jak dzis
    nie gadamy o problemach z katalizatorami kiedys moze nie bedziemy dyskutowac o dpf bo
    po prostu bedzie dzialac.

    Ale widac jeszcze na to jest czas.

    > Użytkuję auto z DPF-em, które ma już prawie 10 lat i 300kkm (tyle, że to
    > przebieg realny) i problemów z DPF-em jak dotąd nie było. Mam to uznać
    > za cud? Właśnie nie. To jest typowa normalna sytuacja, kiedy silnik i
    > osprzęt pozostaje sprawny.
    >

    Fascynuje mnie polaryzacja wypowiedzi. A to awaira niemozliwa,a to cud.
    Prawda jest jak zwykle po srodku bo wytwarzane masowo sprzety psuja sie w duzej
    ilosci ale i w ogromnej ilosci dzialaja.

    Co mnie zmienia faktu ze awaria dpf, tak jak pompy paliwa, wtryskow, dwumasy jest
    kosztowna i czasem mechanik nie ogarnia i wpuszcza klienta w koszty.
    I te koszty powoduja niechec do danej technologii.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: