    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Date: Wed, 27 Jul 2011 21:35:34 +0000 (UTC)

    On Wed, 27 Jul 2011 23:28:44 +0200, Cavallino wrote:

    > Jak już pisałem - niestety jest jak piszesz. Chory kraj i tyle.

    Jasne, przyjmuję to do wiadomości. Powraca jednak pytanie z pierwszego
    postu. Co z tym zrobić?

    Te nie wymienione filtry zachowam. Mogę nawet pojechać do tego serwisu,
    rzucić je na stół kierownikowi. Pytanie co to da? Pewnie będzie równie
    zaskoczony co ja, jak je zobaczyłem. Może zrobi (w co wątpię) mała
    lokalną zadymę.

    Może trzeba od razu z grubej rury? Rzecznik praw konsumenta? Jakieś
    media? Może prawnik i do sądu z nimi? Pytanie kogo skarżyć? O co? Możesz
    trzeba nagłośnić sprawę. Po cichu opisać tu i ówdzie, zebrać kilku w
    podobnej sytuacji - bo nie sądzę żebym był jedyny. Wiem jedno, nie
    popuszczę.

    Tomek