  • Data: 2011-07-27 23:53:16
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jul 2011 23:38:00 +0200, MZ wrote:

    > Bo choćby dlatego że nie zaciekawiło go dlaczego książka serwisowa jest
    > pusta. Jak dla mnie to jednoznaczne.

    Nie zaciekawiło, bo nie miał pojęcia, że jest coś takiego jak książka
    serwisowa do której należało dokonywać wpisów. Przekazując samochód na
    przegląd dawał również komplet wymaganych przez ASO dokumentów. Po
    odbiorze podpisywał jakiś protokół. To wszystko. Dlaczego miał zakładać,
    że coś jest nie w porządku?

    Szczególnie, że nie przyjechał do Pana Miecia za róg, tylko do
    autoryzowanej stacji obsługi. Szczególnie, że ma odpisaną umowę
    zobowiązującą tą stację do obsługi jego samochodu. Szczególnie, że jest
    człowiekiem bardzo uczciwym i w domyśle oczekującym tej uczciwości od
    innych.

    Z tego co mi wiadomo, serwis ma obowiązek dokonywania wpisów w książce
    serwisowej. Pytanie gdzie znajdę odpowiedni paragraf na który mogę się
    powołać, a może to nie do końca prawda?

    > Zdziwisz się, ale tak. Elektryka nawet od razu wypunktuję jak coś będzie
    > knocić bo akurat na tym się znam.

    Na prawdę? Super, ja akurat też. W takim razie pozwolisz, że zadam Ci
    pytanie. Taki mały off-top. Jak powinno być zabezpieczone gniazdo
    znajdujące się w strefie pierwszej w łazience, zakładając, że położono do
    niego przewód 1,5mm2. Pamiętaj, że od tego zabezpieczenia zależy Twoje
    życie.

    > Niestety musisz przyjąć do wiadomości że Twój Ojciec nie wykazał cienia
    > zainteresowania w temacie i ktoś to wykorzystał żeby go orżnąć. Nie
    > musiał być ekspertem, wystarczyło kilka pytań, nawet takich laickich.

    Zgadzam się, że został oszukany. Od początku próbuję ustalić, co z tym
    faktem zrobić. Jak dobrać się do tyłków odpowiedzialnych za ten stan
    rzeczy.

    Nie zgadzam się natomiast, że Tata musiał wykazać cień zainteresowania.
    Płaci i wymaga.

    Tomek