  • Data: 2011-07-27 23:42:40
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:pan.2011.07.27.21.35.34@lexx.eu.org...

    > Jasne, przyjmuję to do wiadomości. Powraca jednak pytanie z pierwszego
    > postu. Co z tym zrobić?

    Wymienić i liczyć, że nic się nie stało.
    IMO z ASO nie wygrasz, bo nie jesteś stroną w tej sprawie.

    > Te nie wymienione filtry zachowam. Mogę nawet pojechać do tego serwisu,
    > rzucić je na stół kierownikowi. Pytanie co to da? Pewnie będzie równie
    > zaskoczony co ja, jak je zobaczyłem. Może zrobi (w co wątpię) mała
    > lokalną zadymę.

    To chyba wszystko na co możesz liczyć, może zrobią dym a Tobie wymienią
    filtry za friko.
    Ja bym spróbował jeszcze z centralą Opla.
    BTW: Zanim te filtry wyciągniesz lepiej idź do rzeczoznawcy z tą sprawą,
    niech sporządzi dowody, że filtry nigdy nie były wymieniane.
    Jak się coś stanie wtedy zrobisz zadymę.

    > Może trzeba od razu z grubej rury? Rzecznik praw konsumenta?

    Nie da rady, wszystkie strony tej sprawy to firmy, żaden nie jest
    konsumentem.

    > Jakieś
    > media? Może prawnik i do sądu z nimi? Pytanie kogo skarżyć? O co?

    Ciężka sprawa, reklamację powinieneś złożyć sprzedawcy, czy leasingowi, bo
    od nich coś kupowałeś.
    Ale pewnie Cię zleją.

    > Możesz
    > trzeba nagłośnić sprawę. Po cichu opisać tu i ówdzie, zebrać kilku w
    > podobnej sytuacji - bo nie sądzę żebym był jedyny. Wiem jedno, nie
    > popuszczę.

    Media mogą pomóc, napisz do TurboKamery, może się zaintresują.