  • Data: 2016-09-08 00:18:38
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klamiesz.Dlaczego lzesz jak bardzo stara indianka?

    Dlaczego jesteś debilem ?

    > Byly na bardzo przyzwoitym poziomie jak na tamte czasy. Jedzenie bylo dobre. Pokoje
    nieduze ale czyste. Jak kurwa bym nie byl kilka razy na takich wczasach to moze bym
    uwierzyl.

    Tak się składa, że też byłem. Mam dziś prawie 50 lat, więc pamiętam
    wystarczająco dobrze. Może dla ciebie jest poziom satysfakcjonujący. Ale
    to twój problem.

    > Ale bylem i twierdze ze jestes klamca.

    A ja twierdzę, że jesteś jak powyżej napisałem.

    > Jak by tutaj byl jakis gornik, hutnik, nauczyciel, pracownik elektrowni albo
    gazowni co w tamtych czasach jezdzil na wczasy z zakladu to by cie smiechem zajebal.

    Mój ojciec był prostym robotnikiem w dużym zakładzie (FSO). Więc daruj
    sobie to pierdolamento. Opowiadaj dzieciom, jak fajnie było w PRL.