  • Data: 2016-09-08 02:48:15
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarcia wtedy bylo do oporu. Sprzedawczyni sie pytala czy szynke z tluszczykiem czy
    bez tluszczyku pokroic.

    I gdzie tu jest jakiś bonus w stosunku do dziś ? No, podobna ta szynka
    była lepsza, ale nie wiem, nie jadam zwłok...
    Wiesz, fakt, że się nie zdycha z głodu to cokolwiek niewiele jeżeli
    robili porównanie do obecnego stanu.

    > Fakt ze banany pomarancze i cytryny byly ze dwa razy do roku.

    No właśnie...

    > Ale za to kawa jaka byla. W sklepie na miejscu mielili. Jak zmielili paczke to
    zapach byl na 50 metrow od sklepu. Kawa byla zawsze.

    Oj, chyba jednak zawsze nie była. No, chyba, że zbożowa :)
    A po drugie - wątpię, czy gdybyś dziś miał tą kawę pić to by była taka
    wspaniała, jak pamiętasz...

    > Jakos cie nie boli ze w usa jak jakies fundusze sie wypierdolily to
    siedemdziesiecio piecio letnie dziadki do pracy poszli zeby z glodu nie zdechnac bo
    dostali 1/3 emerytury. Niedawno to bylo.

    A dlaczego ma mnie boleć cokolwiek w USA ? Po pierwsze, nadal jednak to
    z PL do USA się spierdala, a nie odwrotnie, a po drugie - ja za USA
    przepadałem jak w grałem w kapsle na podwórku. Dzisiaj mam o rządzie USA
    zdanie tylko ciut lepsze niż o Putinie. Głównie w temacie elegancji i
    pewnego zawoalowania sposobu trzymania ludzi za twarz.

    Co jednak nie zmienia wspomnianego faktu, że standardy życia w USA i PL
    ciężko porównać z korzyścią dla PL.