  • Data: 2016-09-08 05:55:18
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Powstanie alkoholikow by bylo. Bez strzelania nie dalo by sie ich opanowac.

    Może kiedyś ktoś spróbuje. Bardzo bym chciał to zobaczyć.
    Rzygać się chcę, kiedy się widzi na każdym kroku ten narodowy alkoholizm
    i zrozumienie dla potrzeby "kielicha".

    Nawet jak leci kabaret w TV, też "najzabawniejsze" są skecze o tym, jak
    to jeden z drugim bełkocze lub się zatacza... Tak się wtedy widownia
    świetnie bawi.

    Żeby było jasne - wszystko jest dla ludzi. Też wypiję raz na jakiś czas
    puszkę piwa czy butelkę. Albo okazjonalnie parę kieliszków wina.
    Najchętniej domowego, bo mój tato robi pyszne i zdrowe winko.
    Ale tego się nie pije. Tym się delektuje.

    Ale kurwa - okazjonalnie. Nie co drugi dzień, nie w każdy weekend. Nawet
    nie co drugi weekend. Jak realnie sobie przypomnę, to pewnie coś tak raz
    na miesiąc, bo częściej to albo nie mam czasu albo ochoty albo jednego i
    drugiego... Mam w domu "barek" w którym stoi parę różnych butelek, bo to
    jeden przyniesie, drugi da...I potem stoi toto latami. Dosłownie.