  • Data: 2021-03-21 10:28:58
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2021 o 08:34, Peter pisze:
    > jeżeli chcesz koniecznie to prosta sprawa z podłączeniem, na tym
    > bezpieczniku pojawia się pewnie 12V po załączeniu przycisku i tam
    > wpinasz mate
    >
    > no chyba że brakuje jeszcze jakiegoś przekaźnika

    Niestety elektryka w samochodzie nie jest dla mnie niczym prostym.
    Nie chcę teraz rozbierać połowy samochodu, żeby szukać kabli, które
    biegną gdzieś pod tapicerką.

    Idealnie byłoby po prostu dać to komuś zrobić, ale serwis Toyoty mówi,
    że nie, a moje okoliczne serwisy "nie mają elektryka na stanie".

    Jakiś dramat...

    --
    MN