  • Data: 2021-03-23 16:14:58
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s3cmtu$kni$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 23-03-2021 o 12:16, J.F. pisze:

    >Są różne elektryki i różne spaliniaki.

    Az takich spaliniakow to nie ma, chyba, ze LPG :-)

    >Czemu swoje lenistwo chcesz zwalić na karb ev, a nie robisz tego w
    >przypadku ice?
    >Przecież skutek jest identyczny, po kilku godzinach głodny będziesz w
    >każdym przypadku.

    Ale w ICE nie ma problemu. Zatankuje przed wyjazdem, to dwa albo trzy
    razy dojade i wroce.
    A jak nie zatankuje, to 5 minut mi potrzeba na zatankowanie.
    I nie musze oszczedzac na ogrzewaniu.

    A poniewaz dluzszych przerw w podrozy nie przewiduje, to zjem sobie
    spokojnie w domu.

    Ale posilek gdzies na nartach mile widziany, tylko ze jak zglodnieje
    na stoku, to zjem na stoku, i mi drugi w trasie niepotrzebny :-P

    >Ktoś Cię zmusza do żarcia hambuksów na stacji benzynowej?

    A co mam jesc ?
    Pamietaj, ze musi to byc jadlodajnia z ladowarka :-)

    >Oczywiście że robią.
    >A nawet na mniej.
    >Zależy od tego jak się jedzie.

    No fakt. Ale w moich okolicach teraz trudno takie spalanie osiagnac
    :-)

    >Nie potrzebuję, ktoś napisze, to przeczytam.

    Jest fajna ladowarka w odpowiednim miejscu ... i okazuje sie "out of
    service" :-)

    >Tak samo trudne, jak poza garażem.
    >Więc sam wiesz, że nie o to chodziło, tylko o koszty.

    Strasznie drogo musi byc ten prad z wlasniej PV :-)

    >Zależy co kupisz i jak pojedziesz.

    Oszczedzac gazu nie zamierzam ... ale ruch na drodze spory a droga
    dwupasowa ... po jednym w kazda strone...

    >Zamiast.

    W wannie sie wygrzej, po co gdzies jezdzic :-P

    >Zależy pod jakimi.
    >Pod aquaparkami widywałem.

    Z czasem pewnie bedzie ... ale przeciez nie bede po 40 minutach
    wyskakiwal odlaczac :-)

    J.