  • Data: 2021-03-24 07:22:04
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-03-2021 o 16:14, J.F. pisze:

    > Az takich spaliniakow to nie ma,

    Nie wszystko co się nie mieści w Twojej kategorii zainteresowań, od razu
    musi nie istnieć.
    Jak myślisz, jak dużo przejedziesz szybko supersamochodem?
    Albo czymś z 7 litrowym silnikiem?

    > Ale w ICE nie ma problemu. Zatankuje przed wyjazdem, to dwa albo trzy
    > razy dojade i wroce.

    Podobno przed chwilą problemem był brak jedzenia i picia.
    A przy nim jest dokładnie odwrotnie niż pierdzielisz, bo czasu na
    zjedzenie i zaopatrzenie się nie zabraknie.

    A czy dojedziesz ice, to tylko kwestia długości podróży, niczego więcej.

    > A jak nie zatankuje, to 5 minut mi potrzeba na zatankowanie.
    > I nie musze oszczedzac na ogrzewaniu.
    >
    > A poniewaz dluzszych przerw w podrozy nie przewiduje, to zjem sobie
    > spokojnie w domu.

    Po 8 h?

    > Ale posilek gdzies na nartach mile widziany, tylko ze jak zglodnieje na
    > stoku, to zjem na stoku, i mi drugi w trasie niepotrzebny :-P

    A jak zgłodniejsze na trasie, to zjesz na stoku, kilka h później, bo się
    uparłeś, żeby się nie zatrzymywać?
    Logika debila....

    > A co mam jesc ?

    Co chcesz, zależy od pory dnia.

    > Pamietaj, ze musi to byc jadlodajnia z ladowarka :-)

    To sobie takiej poszukaasz, która spełnia wymagania jaśnie pana.

    > No fakt. Ale w moich okolicach teraz trudno takie spalanie osiagnac :-)

    Ale świat się wokół Ciebie nie kręci.
    Mówimy ogólnie.

    > Jest fajna ladowarka w odpowiednim miejscu ... i okazuje sie "out of
    > service" :-)

    Bywa.
    I co w związku z tym?

    > Strasznie drogo musi byc ten prad z wlasniej PV :-)

    Nie mam nadmiarowego prądu z PV, wręcz przeciwnie, bo przez pandemię i
    jacuzzi, zużycie mi mocno wzrosło.

    > Oszczedzac gazu nie zamierzam ... ale ruch na drodze spory a droga
    > dwupasowa ... po jednym w kazda strone...

    Zależy co kupisz i jak pojedziesz.

    > W wannie sie wygrzej

    Nie mam w niej wody termalnej.
    A na narty to mogę autobusem pojechać, w ogóle mi do tego samochód
    niepotrzebny.

    > Z czasem pewnie bedzie ... ale przeciez nie bede po 40 minutach
    > wyskakiwal odlaczac :-)

    Szybkiej nie widziałem, więc nie będzie problemu.