  • Data: 2021-03-23 10:09:59
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-03-2021 o 09:44, J.F. pisze:

    > Tylko, ze nie chce sie wychodzic z cieplego pojazdu na zimno i glodno i
    > czekac pol godziny.

    Paliwo leje się dłużej niż podłącza wtyczkę, bez wyjścia z ciepłego
    pojazdu, też się nie zatankuje.

    > No dobra - czekanie w cieple, a w przerwie mozna cos przekasic :-)

    No właśnie.

    > Ale nie bardzo pasuje wczesniej,

    No to potem się pcha, niezależnie od rodzaju napędu.

    >a komputer pokazuje, ze do domu starczy
    > :-)
    > Juz zapomniales jak jechales na ostatnich kroplach? Czemu wczesniej nie
    > zatankowales.

    Bo myślałem tak jka Ty, że stacje są wszędzie.
    I się zdziwiłem.

    > Benzyna starcza na dluzej,

    Ale w domu przed trasą jej nie wlejesz z kranu.

    > Od poczatku byla mowa o powrocie z nart

    A to już nie mój problem, mam ciekawsze zajęcia.

    > A narty o tyle smieszne, ze przy takim wyjezdzie jest pelno czasu aby
    > doladowac auto przed powrotem

    Względnie w ogóle na nie nie jechać i nie robić sobie samemu problemów.

    Dla mnie nie.
    Nie lubię, nie używam.