  • Data: 2021-03-23 11:27:59
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s3cb95$b9m$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 23-03-2021 o 09:44, J.F. pisze:

    >Paliwo leje się dłużej niż podłącza wtyczkę, bez wyjścia z ciepłego
    >pojazdu, też się nie zatankuje.

    Jak trzeba, to trzeba. Ale przeciez nie trzeba - mozna zatankowac
    przed wyjazdem :-P

    >No właśnie.

    Tylko to wymaga kolejnej infrastruktury. Kiedys bedzie.
    No i mialo byc tanio, a tu 4 hamburgery podnosza koszt przejazdu :-P

    >No to potem się pcha, niezależnie od rodzaju napędu.

    Przy benzynie bufor wiekszy, a tankowanie krotkie, i stacji duzo :-)

    >Bo myślałem tak jka Ty, że stacje są wszędzie.
    >I się zdziwiłem.

    No to z elektrycznymi jest jeszcze gorzej :-)

    Linka z filmem widze nie ogladales :-)

    >Ale w domu przed trasą jej nie wlejesz z kranu.

    Wystarczy ze dzien wczesniej zboczysz troche i zatankujesz.

    >A to już nie mój problem, mam ciekawsze zajęcia.

    I dlatego nie rozumiesz sensu grzanych foteli :-P

    >Względnie w ogóle na nie nie jechać i nie robić sobie samemu
    >problemów.

    No ba, jakby tak wcale nie opuszczac domu, to i ladowac nie trzeba :-P

    J.