  • Data: 2021-03-23 12:16:55
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s3cggt$f7p$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 23-03-2021 o 11:27, J.F. pisze:

    >Naładować też.

    Ale bateria w tych elektrykach taka, ze na wyjazd, powrot i grzanie to
    ledwo wystarczy :-P

    A jak wyjdzie ciut wiecej, to nie wystarczy :-)

    >Żeby zjeść kanapkę?

    O ile sie chcialo przygotowac.
    No i cos do picia by sie przydalo :-)

    >Te w miejscu docelowym również.

    W miejscu docelowym to bedzie np troche ziemniakow i wieprzowiny.
    Znacznie taniej :-)

    >Albo i nie.
    >Zależy co kupisz.

    Takich z bakiem na 300km to nie robia :-)

    >Nie jest, bo nie ma tego założenia.

    >Bo ja z tych co potrafią czytać.

    A to obejrzyj ... choc pewnie juz doswiadczyles na wlasnej skorze :-)

    >Patrz, a w elektryku nie musisz nigdzie zbaczać i tego bezcennego
    >czasu tracić.

    No jak, przeciez nie chcialo ci sie w garazu do gniazdka podlaczac, za
    trudne :-)

    Ale ok, mozna sobie naladowac w garazu (o ile przydzialowe np 6A
    pozwoli :-)),
    tylko ze do pokonania jest 2*150km ... starczy na grzanie ? :-)

    >Rozumiałnym, gdyby były klimatyzowane.
    >Wakacje to się robi w cieple.

    No i to jest pewna wada - przypadkowo wlaczysz w lato, i bedziesz
    narzekal, ze za goraco :-)

    >Wcale to przesada, ale w zimie dla rozrywki, to chyba tylko żeby na
    >termy pojechać....

    Termy po nartach ... fajna sprawa.
    Ale czy pod termami jest ladowarka ? :-)
    I to powolna, aby nie musiec po 40 minutach wyskakiwac :-)

    J.