  • Data: 2021-03-23 09:44:27
    Temat: Re: Yaris 3 Hybrid - walka o podgrzewanie foteli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s3b0ut$f56$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 22-03-2021 o 17:27, J.F. pisze:

    >I tak samo w przypadku ładowania.

    Tylko, ze nie chce sie wychodzic z cieplego pojazdu na zimno i glodno
    i czekac pol godziny.

    No dobra - czekanie w cieple, a w przerwie mozna cos przekasic :-)

    >Oczywiście że nie, ale średnio rozwinięta małpa wie, że nałaaować
    >musi wcześniej.

    Ale nie bardzo pasuje wczesniej, a komputer pokazuje, ze do domu
    starczy :-)
    Juz zapomniales jak jechales na ostatnich kroplach? Czemu wczesniej
    nie zatankowales.

    Benzyna starcza na dluzej, a tankuje sie szybko, wiec sytuacja jest
    rzadka.
    LPG ... daje ten dylemat czesciej, ale jak sie skonczy, to jest
    awaryjna rezerwa na 500km :-)

    >Widzę, że ilość warunków od ostatniego posta urosła 3 krotnie? ;-)

    Od poczatku byla mowa o powrocie z nart, wiec widac czegos nie
    doczytales :-P

    A narty o tyle smieszne, ze przy takim wyjezdzie jest pelno czasu aby
    doladowac auto przed powrotem ... tylko gniazdka nie ma.
    Na razie.

    A jak juz beda ... to sobie z aplikacji wlaczysz grzanie auta przed
    powrotem.
    Tylko - spalinowy sie podgrzewa szybko, ale jak grzeje dodatkowo w
    tyleczek, to przyjemniej :-)

    J.