eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie › Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
  • Data: 2013-02-09 02:29:24
    Temat: Re: Wzmacniacz słuchawkowy do modułu GSM - jeszcze jedno pytanie
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kf47ef$30g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Tak to jest chyba zrealizowane w tych popularnych scalakach pracujących na
    > niskim napięciu zasilania. To akurat odpada. Zależy mi na zachowaniu

    Może tak... musiałbym schemat choćby blokowy zobaczyć.

    > oryginalnego kabla łączącego "bazę" ze słuchawką, a ten ma tylko trzy
    > żyły - mikrofon, słuchawka i masa.

    ...trafo 1:1 jakieś małe? coś jak w ruskich radyjkach do samodzielnego
    montażu...

    > Dziwią mnie po prostu wypowiedzi co poniektórych, zapewniające mnie "że
    > nie da się" bo 3,6V to za mało. Tymczasem ja pamiętam przecież radyjko,
    > które bardzo głośno potrafiło grać na W66 i jednym paluszku...

    Wszystko można, jakaś przetwornica startuje ponoć od 0.4V i może zaświecić
    diodę LED, a jet banalnie prosta... A mój mp3 - muszę zobaczyć, przy jakim
    napięciu zdycha, w każdym razie, mając 1.2V zasilania, gro i bucy jak
    prawdziwe urządzenie, empecze lecą (na 800 mAh potrafi zagrać 155 utworów,
    tyle miałem rekord, na full, niewielki, znacznie cichszy od "szczylerskich"
    walkmanów, które słyszał cały autobus, daje to 500-600 minut grania), radio
    gra, dyktafon gdyby tylko nie zniekształcał najgłośniejszych dźwięków (może
    być przegrzany przy lutowaniu mikrofon?)... tylko ma zaledwie 1 giga i
    połamaną tasiemkę do wyświetlacza (szukać w sieci jak tę tasiemkę poprawić?
    Czy odpuścić i liczyć na to, że uda się zakombinować, żeby dał się jeszcze
    poużywać?).
    Da się jak cholera popędzić z 1.2 i starcza na całkiem długo używać mocy
    procka dekodującego empecze (nie wszystkie daje radę, chyba przy niektórych
    VBR wysiada). Któraś starożytna Nokia chyba jest pędzona z 2.4V (nie
    5110/5130 przypadkiem? Nie pamiętam...) i wcale się nie rozwala po pół
    godzinie.