eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Data: 2015-10-28 17:21:28
    Temat: Re: Wylany Amortyzator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 08:05:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Oczywiście ze dadzą rade i robią z lepsza tolerancją niż 0,1. Takie
    > podzespoły są spawane przez automaty. W przyrządach napisał
    > bocznych nie da się czegoś włożyć krzywo czy do gory nogami.
    > Elementy tłoczone robione są z dokładnością do pojedynczych setek.
    > Tego kowal nie klepie i z pomocnikiem co mu starymi kombinacjami
    > przytrzymuje nie spawa.

    Tego kowal nie klepie, tylko prasy klepia, na akord.
    Wycinaja i wyginaja.

    > Jeśli juz ustaliles ze odchylka gora dol to
    > śliski temat doszedles do wniosku ze lewo prawo dla wajchy się
    > liczy. Ale tez się nie liczy. Załóżmy jakąś skrajna i niemożliwa w
    > realu sytuacje ze automat się zepsuł i przyznawał o 5 stopni
    > krzywo. Wytłumaczyć w którym miejscu widzisz problem i jak to
    > wpłynie na zbieżność?

    Jesli sie nie myle, to to co bylo na fotce przykrecamy do piasty kola.
    Jesli przekrecisz obejme w stosunku do dzwigienki, to dzwigienka
    bedzie przez mechanizm kierowniczy utrzymywana w prostej pozycji, a
    piasta bedzie wtedy skrzywiona o 5 stopni.
    5 stopni to "skrajnie niemozliwe", ale zbieznosc ustawia sie do 10
    minut.

    No chyba, ze to dzwigienka od stabilizatora, a nie kierownicza.


    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: