eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    Date: Wed, 28 Oct 2015 17:21:28 +0100
    Message-ID: <14wzn75mqisj7.shs89n2dyjam$.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1446049285 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 82.143.187.50:62694
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571190
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 08:05:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Oczywiście ze dadzą rade i robią z lepsza tolerancją niż 0,1. Takie
    > podzespoły są spawane przez automaty. W przyrządach napisał
    > bocznych nie da się czegoś włożyć krzywo czy do gory nogami.
    > Elementy tłoczone robione są z dokładnością do pojedynczych setek.
    > Tego kowal nie klepie i z pomocnikiem co mu starymi kombinacjami
    > przytrzymuje nie spawa.

    Tego kowal nie klepie, tylko prasy klepia, na akord.
    Wycinaja i wyginaja.

    > Jeśli juz ustaliles ze odchylka gora dol to
    > śliski temat doszedles do wniosku ze lewo prawo dla wajchy się
    > liczy. Ale tez się nie liczy. Załóżmy jakąś skrajna i niemożliwa w
    > realu sytuacje ze automat się zepsuł i przyznawał o 5 stopni
    > krzywo. Wytłumaczyć w którym miejscu widzisz problem i jak to
    > wpłynie na zbieżność?

    Jesli sie nie myle, to to co bylo na fotce przykrecamy do piasty kola.
    Jesli przekrecisz obejme w stosunku do dzwigienki, to dzwigienka
    bedzie przez mechanizm kierowniczy utrzymywana w prostej pozycji, a
    piasta bedzie wtedy skrzywiona o 5 stopni.
    5 stopni to "skrajnie niemozliwe", ale zbieznosc ustawia sie do 10
    minut.

    No chyba, ze to dzwigienka od stabilizatora, a nie kierownicza.


    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: