eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Data: 2015-10-31 15:48:13
    Temat: Re: Wylany Amortyzator
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pyra nie pierdol. Madrujesz się jak byś był kierowca rajdowym światowej klasy a Ty w
    rajdzie przasniczki raz jechales. W samochodach starszej generacji, z zawieszeniem na
    wahaczach przy każdej robocie przy zawieszeniu i układzie kierowniczym trzeba było
    robić geometrie. Nie wiem jak teraz zaprojektowali zawieszenia i układy kierownicze
    ze pomimo prostoty i braku logiki w układzie kierowniczym, samochody tolerują
    odchyłki na jakich duży Fiat by przez 2000km zerznal opony do kordu. Dlatego kiedyś w
    samochodach były regulacje zbieżności, kata pochylenia kola, kata pochylenia sworznia
    zwrotnicy, kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jakby tego było malo regulowało się
    trapez kierowniczy. W wiekszosci współczesnych do regulacji jest tylko zbieżność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: