    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Date: Mon, 9 Oct 2017 13:50:46 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie wiem, nie wiem - powiedzmy ze w instrukcji jest jeszcze pare
    > innych punktow przy okazji. Nawet niekoniecznie olejowych - np
    > sprawdzic stan paska rozrzadu i posluchac odglosu w czasie pracy.
    > Mozna bylo zauwazyc np zacierajacy sie napinacz, wymienic, to by sie 5
    > tys km pozniej pasek nie zerwal i nie zniszczyl silnika.
    >
    > A PR ... jak publika uslyszy, ze chcial zaoszczedzic 200zl na
    > przegladzie i stracil 20 tys, to to bedzie wspanialy PR :-)
    >
    > No i ... jak wpiszesz w komputer, ze olej wymieniony ? :-)

    W Acurze? Resetuję zmianę oleju i przegląd guzikami up/down/ok na desce
    rozdzielczej. W Hondzie jest tylko lampka od oleju ktora sie zapala po 8k
    mil i resetuje ją przytrzymując wcisniety na 10 sekund guzik do resetowania
    trip counter i przekręcając kluczyk w stacyjce.
    Instrukcja użytkowania samochodu pokazuje/opisuje jak to zrobić, żadna
    tajemnica.