  • Data: 2017-10-10 14:28:02
    Temat: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orida4$9v3$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Myślę, że nadinterpretujesz.

    Przeczytaj ustawe sam :-)

    Ja tylko znam opowiastke znajomego mysliwego - ustrzelil dzika,
    zawiozl do weterynarza, ten pobral probki, obejrzal pod mikroskopem i
    wydal wyrok - włośnica.

    I sie nagle zrobił kłopot, bo to odpad niebezpieczny, trzeba oddac do
    fachowej utylizacji, fachowa firma troche km dalej, ale zawiezc tam
    nie mozna, bo trzeba fachowym transportem ... i kosztowal go ten dzik
    wiecej niz mieso byloby warte :-)

    J.