eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylne hamulce 125p/Polonez › Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
    Date: Sat, 09 Oct 2010 12:59:57 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 94
    Message-ID: <i8phvo$m63$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8la2b$lm5$1@mx1.internetia.pl>
    <4cae406e$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8megs$3n2$1@news2.ipartners.pl> <i8neiu$qb5$2@news.onet.pl>
    <4caf5446$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8nt43$41k$1@inews.gazeta.pl>
    <4caf85bc$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1286622008 22723 82.210.140.98 (9 Oct 2010 11:00:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Oct 2010 11:00:08 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <4caf85bc$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316638
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-08 22:57, pitpull pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:i8nt43$41k$1@inews.gazeta.pl...
    >> W dniu 2010-10-08 19:26, pitpull pisze:
    >> (...)
    >>> Niemniej jednak nikogo nie zachęcam do zakupu poloneza / 125p jako
    >>> podstawowego auta do codziennego tyrania. Powody są w zasadzie 4.
    >>>
    >>> 1. Wszystkie egzemoplarze są już dosć wiekowe, zwlaszcza, że faktycznie
    >>
    >> Bzdura. Ostanie polonezy to ~2000, więc wcale nie takie wiekowe.
    >
    > Chyba 2001. Na pewno nie są nowe :)

    No tak - ~2000 to nie 2001.

    >>> trwałość jest taka jak w autach 40 lat temu
    >>
    >> Nie jest to prawdą - nie ma z tym specjalnych problemów.
    >
    > Miliona km bez remontu silnika nie nakręcisz. pół miliona zresztą też. Ale
    > pewnie np od SC nie odbiega.

    Nie tylko od SC. 200kkm to nie problem.

    >>> 3. Mechanicy nie lubią, bo nie da się zgarnąć 100 zł za wpięcie jednej
    >>> wtyczki
    >>
    >> Co Ty za bajki opowiadasz - za wpięcie jednej wtyczki w VW czy Toyocie
    >> tyle biorą? Gdzie?
    >>
    >
    > Tyle biorą w ASO Fiata od SC.
    > Ogólnie jak człowiek usłyszy że ze złomem nie będą robić to .....

    Aha - to Ty chciałeś jeździć z leciwymi samochodami do ASO? Już
    widzę, jak szczęśliwy właściciel 10 letniego golfa leci do
    ASO VW.

    > Ze starszych - osłony tarczy hamulcowych tylnych - nie da się bez nich
    > jeździć jak wygniją. Nie występują już w sklepach ani hurtowniach

    W 20 letnich jakoś dramatyczne zniszczone nie są.

    > Drzwi do 125p

    LOL - produkcję PF125p zakończono w 91, jakoś mnie to nie dziwi.

    > Z młodszych - wałek rozrządu hydrauliczny do GSI - praktycznie nieosiągalny
    > w wersji "fabrycznej" a rzemiosło to wytrzymuje 20 kkm albo i nie
    > Lusterka elektryczne podgrzewane
    > przewód paliwowy giętki przy baku
    > Obudowa filtra powietrza do GSI - na allegro ceny chore sprawnych w 100%
    > brak
    > Wyłącznik szyb elektrycznych do GSI
    > Sprężarka klimatyzacji (bywa na allegro)
    >
    > To tak na szybko z rzeczy których szukałem :)

    Jeśli mam być szczery to jedynym problemem może być ten wałek, a Ty
    piszesz totalny brak części. Sprężarką do klimatyzacji, czy
    podgrzewanymi lusterkami to w ogóle mnie zdrowo rozbawiłeś
    - te elementy nawet w czasach produkcji polonezów były 'średnio'
    osiągalne.

    > Jak już z grubsza ogarnąłem (do zera nie miałem konieczności rozbierać tyłu)
    > nie narzekam :)
    > No chyba że po 2 latach stania ......

    Jak się nie jeździ, nie przeczyści co jakiś czas, bądź użytkuje
    skrajnie zużyte elementy to pojawiają się kłopoty.
    >>
    >> Elektronikę wkłada się od dawna i różnie z tym jest - wolę walkę z
    >> jednopunktowych wtryskiem, niż 'elektronicznym' gaźnikiem sprzęgniętym
    >> z ASB.
    >
    > No ABSu to w żadnym polonezie nie uswiadczysz :)

    Nie ABS, tylko ASB i nie pisałem że uświadczysz w polonezie, tylko
    chodziło mi różne wynalazki, które skutecznie potrafiły umęczyć.
    Gdybyś zobaczył to o czym pisałem (Orion produkowany w Hiszpanii)
    to byś się za głowę złapał, 2 lata szukał serwisu i spuścił do
    Wisły przy pierwszej lepszej okazji.

    > Niestety jesteśmy skazani na coraz większą dawkę elektroniki w autach - już
    > nawet przepustnica nie ma linki ostatnimi czasy.

    Nie elektronika jest problemem, a konstrukcja tych samochodów oraz
    kwalifikacje i możliwości diagnostyczne mechaników.

    > A potem własciciele toyot się rozbijają ;/

    Bez elektroniki właściciele innych marek się nie rozbijali?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: