eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy › Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
  • Data: 2021-03-18 13:56:22
    Temat: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s2stnp$rb8$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-03-2021 o 13:29, J.F. pisze:

    >Mówiłem o budowie tego gazociągu z Sahary.

    Ale dokad ?
    Bo gazociag pod morzem Srodziemnym wydaje mi sie najmniejszym
    problemem ... zaraz ... tam gleboko jest, to moze i problem ... ale
    widac nie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Mediterranean_Pi
    peline

    >To tylko łączniki.
    >A tu by trzeba WSZYSTKO od zera.

    >Przy transporcie pociągiem można to robić od już, bo wszystko jest i
    >to by było tylko uzupełnienianie konwencjonalnych źródeł prądu.

    Tylko troche duzo tych pociagow, a malo wodoru w nich ...

    >Od Arabów do Europy też jest rurociąg z ropą?

    No nie ma. Ciekawe czemu ... czyzby statki tansze od rur ?

    Bylo cos takiego
    https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Arabian_Pipeline

    J.